Търсене в този блог

вторник, 7 август 2012 г.

Сурови тарталети с крем от къпини и малини

Днешното ми предложение е отново от здравословните, сурови десерти. Рецептата е от блога на Лидия www.moonbites.net, в който можете да откриете много вкусни сурови ястия и десерти. Не вярвах, че десерт без захар може да бъде вкусен, а на всичкото отгоре полезен и енергиен, но съм грешала. Тарталетите са чудесни веган десертчета. Сладкият блат идеално се допълва от леко киселичкия, свеж крем от къпини и малини. Можете да им се насладите без угризения :) 


Необходими продукти за 6 бр. тарталети

продукти за подложката:

1 ч.ч. сурови или печени лешници
1 ч.ч. сурови белени бадеми
12 бр. фурми

продукти за крема:

1 1/2 ч.ч. микс пресни къпини и малини
сокът от 1/2 лимон
1/2 ч.ч. сурово кашу
3 с.л. кокосово масло
1 с.л. кокос

продукти за украса:

кокос
къпини и малини


Смелете ядките и фурмите в блендер. Загребете с ръце малко от тестото и оформете подложките на тарталетите в хартиени форми за тарталети или мъфини. Разстелете го по дъното и по стените. Приберете формите в хладилника, докато приготвите крема. 


За крема пюрирайте плодовете в блендера, заедно с лимоновия сок. Добавете кашуто, кокосовото масло и кокоса и смелете, докато получите хубав крем. 
Напълнете формите с крема и заравнете с лъжица. Поръсете по края с кокос и аранжирайте няколко пресни къпини и малини за красота. Охладете в хладилник.


Да ви е сладко!

22 коментара:

  1. Прекрасни са, Ани! Нищо, че веган, с удоволствие бих си взела една тарталета :)
    Лека нощ и хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много са вкусни Пепи. Няма да съжаляваш :) Поздрави

      Изтриване
  2. Ани, чудесна са!
    С вкус на ядки и плодове....
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря ти. Когато ги опитваш не можеш да познаеш, че са направени изцяло от ядки и плодове.

      Изтриване
  3. Изглеждат страхотно и провокиращо!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз бих дегустирала една ,много любопитна съм за вкуса им,а са и толкова свежи и кокетни,Ани!
    Прекрасен ден!

    п.п.Ани,дали ще е възможно да махнеш проверката с дума,почти всички отдавна го направиха,за да сме улеснени при прегледа и коментирането на множество блогове ежедневно,а точно сега при теб ми се наложи 2 път да го въвеждам този код и става все по-замрежен и неясен.Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Роси, че ми обърна внимание. И мен много ме дразни тази контролна дума в блоговете. Не знаех, че и при мен има такава :))) Сега влезнах в настройки и я премахнах. От там коригирах и да може да коментира всеки, не само регистрираните потребители! :)

      Изтриване
  5. Чудесни тарталети Ани.Много ми хареса рецептата.Много свежи,цветни и апетитни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, радвам се, че ти допаднаха. У дома много се харесаха и със сигурност ще ги пробвам и с боровинки, за да няма семки.

      Изтриване
  6. Страхитна рецепта ! А кокосовото масло може ли да се замени с нещо, защото живея в малък град и нямам от къде да си го набавя ? Благодарв предварително !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, радвам се, че ви хареса рецептата!
      Ако нямате кокосово масло спокойно можете да го пропуснете. Увеличете кокоса на 2 с.л. Успех!:)

      Изтриване
  7. Еее супер са станали :) Изглеждат доста по-добре от моите, което много ме радва :D:D Направо грея пред монитора, че ги виждам в твоя блог, благодаря :):)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Лиде! Хубави са, защото рецептата ти е страхотна!Още веднъж благодаря :)

      Изтриване
  8. И на мен ми харесва резултата. Ще ги опитам скоро, тъй като твърдо съм решила през седмицата да не ям класически сладкиши;)Тези тарталетки ще ми позволят все пак да хапна любимите си изкушения;)

    ОтговорИзтриване
  9. Мъхче, и ние се ограничаваме от класическите десерти и тези сурови и вкусни сладки ни позволяват все пак да се подсладим :)Опитай и ти :)

    ОтговорИзтриване
  10. Разкошни са Ани, много красиви и вкусни изглеждат и аз ще се възползвам от тази рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да ви харесат Евче. На нас много ни се усладиха :)

      Изтриване
  11. Със сигурност нещо толкова красиво е и точно толкова вкусно, а и веднага ти се иска да си ги приготвиш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за милите думи Стефка. Получиха се много кокетни и красиви тарталетки, пъстри и вкусни!:)

      Изтриване
  12. Великолепни! Както всъщност всичко, което правиш - а след това и аз, по твоя пример. И след огретена /който е много вкусен/ следват тези сладки. Но имам питане - бадемите и лешниците сурови или печени да бъдат?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Анонимен :)
      Благодаря ти много за добрата оценка, много се радвам, че можеш да черпиш идеи от блога.
      За ядките - бадемите са белени, сурови. Научих наскоро от един продавач на био продукти, че те са всъщност леко бланширани. Лешниците също са сурови.
      Успех с тарталетките :)

      Изтриване